Meede 4 

COVID-19 PÕHJUSTATUD KRIISI MÕJUGA TOIME TULEMINE TEGEVUSPIIRKONNAS

Kassasüsteem ja digitaalsed kliendilepingud

Projektiga „Pidula Wakepargi kassasüsteem ja digitaalsed kliendilepingud“ soovitakse esiteks jõuda esimese vabaaja ja ektreemspordi pargina Eestis kontaktivabade digitaalsete kliendilepinguteni. Sellega vähendatakse paberi tarbimist, lühendatakse  kliendilepingu sõlmimiseks vajaminevat aega ning dokumentide haldus muutub oluliselt efektiivsemaks. Samuti on digitaalsed lepingud tunduvalt turvalisemad ettevõttele, sest vajadusel vastava lepingu leidmine on kergem ja kiirem ning allkiri lepingul lihtsamini tuvastatav.

Samuti soovitakse soetada uus ning kaasaegne kassaprogramm, et muuta kogu kassasüsteem ühilduvaks nii raamatupidamisprogrammiga kui ka broneeringuüsteemiga.

Pidula Wakepargis on vaja 3 müügikohta ( Wapepargi kohvik, terrassibaar ja Funpargi kohvik). Samuti on wakepargis 2023 aastal suvehooajal töötajad, kelle töögraafik ning palgaarvestus muutub palju kiiremaks ja selgemaks.

Visuaalne identiteet

Pidula Wakepargile on loodud logo, kuid puudub digitaalne identiteet.

Projekti lõpuks sooviti omada ülevaadet ning täpseid juhiseid, milline peab välja nägema  Pidula Wakepark kui bränd. Sooviti luua Pidula Wakepargile brandbook, tamplated ning kogu pildi- ning videokasutuse loogika. Projekti lõpuks valmis Pidula Wakepargi digitaalne identiteet, mis kõnetaks nii Eesti sisest kui ka välisturisti.

Kindlad fondid, värvilahendused, logo kasutamise reeglid, suunised ning põhjad kõikide digitaalsete meediakanalite haldamiseks ning sisu tootmiseks, kaasajastatud ning brändiga kokkusobiv koduleht www.saarewake.ee, suunised ning põhjad nii sise- kui ka välisturistiga suhtlemiseks ning erinevate kujunduste näidised ja kujunduste tegemisteks vajaminevad reeglid.